11 Kasım 2012 Pazar

Kripto-Yahudiliğim eksikti, o da oldu

Kripto-Naziler bana kripto-Yahudi demiş :)

http://www.habervaktim.com/haber/272213/nisanyan_kripto_yahudi_mi.html

Yahudiler, ilim, sanat, erdem ve zekâ bakımından dünyanın seçkin milletlerinden biridir. Yahudi olsam - kripto köpekliğini Müslümanlık kisvesi altında saklamaya çalışanların aksine - herhalde kimliğimi saklamaya gerek duymazdım.

Ayrıca Columbia Üniversitesi Edward Said'i kovmuş filan değil; onu da götten atmışlar. Said'in ölümü üzerine üniversitede düzenlenen anma töreninde rektörün ve dört profesörün yaptığı konuşmalar burada.

http://www.columbia.edu/cu/news/media/04/280_edwardSaid_memorial/index.html


*
Ne demek istemişler diye düşününce şuna varıyorum:

Ermeni -- Şeytandır, ama yumuşak huylu olur. Dostluk-kardeşlik, Anadolu, midye dolma, güvercin, delik ayakkabı vs. hikâyelerine meraklıdır. Alaturka sever.

Bu adam şeytan, ama bildiğimiz 
Ermeni şeytanlara benzemiyor. Çok pis dikleniyor. DEMEK Kİ arkasında uluslararası güçler var. DEMEK Kİ bu adam Ermeni değil Yahudi. En azından kripto Yahudi.

Bir tür örtülü kompliman yani. Koltuklarım kabardı.


6 yorum:

  1. öne sürüldü....iddia edildi....bunun da adı gazetecilik he mi? kıçımdan bişey sallayayım onu da gazeteye öne sürüldü diye yazayım. uzmanlar işi gücü yok araştırmış siyonist eylemlerle örtüştüğünü tespit etmiş. kim lan o uzmanlar. tuvalet kağıdından gazete yaparsan na böyle bişey çıkar ortaya. sevan bey bence kripto-nazi demekle bile kibarlık etmişsiniz bunlara

    YanıtlaSil
  2. Haberde kullanılan fotoğrafınız enfesmiş, habervaktim.com böyle acaip fotoğrafları nereden kullanıp buluyor çok merak ediyorum. Aydın Doğan ile ilgili haberlerde de öyle fotoğraflar koyuyorlar ki, gören bir kişi de çıkıp "Ya bu adam iyi bir adama benziyor" diyemez.

    YanıtlaSil
  3. bu adamlar tam gerizekali. yani yuh diyorum. Sevan Nisanyan kafadan catlak, devletle problemli bir adam ama sonucta bizden biri ve dahasi vatanina ve insanina, hatta soyle diyeyim Turk insanina icten bagli bir adam. tarih ve dunya perspektifinin farkli olmasi Sevan Nisanyan'i disarlikli yapmaz. Habervaktim'in amaci Nisanyan'in kredibilitesini sarsmaksa bu yollarla bunu basaramazlar. Turk diline, Turk turizmine ve estetigine katkilarindan dolayi milliyetci bir Turk olarak kendisini seviyor, sayiyorum. Tarih konusunda, Ataturk konusunda ve dinimize karsi elestirilerinin tonu konusunda anlasamiyorum ama kendisini hos goruyorum. Hos goruyorum zira cemaati ve diger gayri Muslimler cok sikinti cektiler ulkemizde. Neyse sonuc olarak insanlarin kimlikleri ile bu kadar ugrasilmasini yanlis buluyorum. Onemli olan er kisinin ne dedigidir, dini ya da dinsizligi veya Ermeniligi/Turklugu degil. Ayrica gizli Yahudiler konusunda da bu kadar sert olunmali mi emin degilim. Sonucta onlarin da anasini bellemisiz biraz.

    YanıtlaSil
  4. Nedir bu muslumanlarin yahudi nefreti bir turlu cozebilmis degilim. Acik bir sekilde bir insanin kredibilitesini yok etmek istediklerinde direk bu adam kesin yahudi deyiverip kufurlerine ve hakaretlerine zemin hazirliyorlar.

    Boyle bir justification nasil oluyor?
    Fashist, ve soykirim kulturune sahip toplumlarda oluyor. Malesef Turkiye Cumhuriyetinin ezici cogunlugu soykirimi kulturunun bir parcasi haline getirmis. malesef diyorum cunku boyle utanc verici bir ogenin bir toplumun kulturunun parcasi olmasi derin bilinen ama cozumu olmayan bir hastaligin belirtisi olarak tanimlaniyor. Sosyal anlamda TC; HIV virusu kapmis, hastalik ilerlemis ve toplumun bagisiklik sistemine agir tahribat vermis durumda. En iyi ihtimal olene kadar ilac kullanmak ve nezleden bile uzak durmak olacakki, buda cozum degil. Cunku hastaliktan arindirmiyor. Yani sonun baslangicidir bu.

    Yahudiler cok zeki insanlardir bilim, sanat vs alanlarinda, bu iltifat degil gercekliktir, sebebi varolabilmek icin baska careleri olmamistirda ondan. Tarihsel anlayisla bakildiginda burada Israilden bahsetmiyorum, hep bir kirima maruz kalmis yada bu riskle yasamislardir. Muslumanlar pekte masumda degildir, Ben genel anlamda muslumanligin kiskandigini dusunuyorum. Sonucta bir Einstein, Marx yaratamamislar. Gerci her ikiside ateist/ agnstikti ama yahudi asillilardi. Sevan bey aslinda buyuk iltifat edilmis, TC'de zamaninda Aziz Nesinede benzeri soylendi, ve bence bu topraklard yetisen nadir zekilerdendi oda. Bana soylense derimki Keske nerde bende o sans:)

    YanıtlaSil
  5. sevan abi, "götten atmış" değil "sallamış" olacaktı.

    YanıtlaSil
  6. Zaten Mustafa Kemal Atatürk de, Çinli bir anne ile ABD’li bir babanın İsrail’de evlenip Selanik’e göç etmeden önce sabetay olmaya karar verip İskoç Masonluğu’ndan aldıkları izin ile 33. dereceden üstad olması peşinen sağlanmış, uzaylı kanı taşıyan siyonist Rockefeller & Rothschild hanedanlarından Napoléon Bonaparte koluna mensup olup, FED’in gizli kurucuları arasında yer alan ve 2008 küresel ekonomik krizin başlangıç tohumlarını taaaaa 1929 küresel buhranında hazırlayan, Türkiye Cumhuriyeti’nin illüminati + Thule Gesellschaft + Opus Dei + Tapınak Şövalyesi + Kral Arthur’a özenen + P2 mason locasının mahfili cumhurbaşkanıydı.

    Di mi?

    YanıtlaSil